—
Oslovujte na citylightech cestující po celou dobu, kdy se pohybují v metru. U vstupu, na eskalátorech, na nástupištích, na přestupu i na výstupu
—
Díky blízkosti obchodním centrům oslovíte na citylightech své zákazníky téměř v místě prodeje a v čase, kdy chtějí nakupovat a přemýšlejí o tom, co koupí
—
Vystavte v metru svůj produkt a vytvořte z CLV skutečnou výlohu díky SHOWCASE CLV. Nebo využitím LENTIKULÁRNÍHO TISKU měňte motiv na CLV přímo před očima cestujících
—
Díky svému umístění a širokému pokrytí, jsou citylighty i ideálním navigačním médiem pro vaše pobočky v blízkosti některé ze stanic metra
Termíny kampaní jsou nastaveny tak, jak je u tohoto formátu standardem,
tj. 14denní perioda.
Termíny kampaní jsou vždy 1.–15. a 16.–30. dne v měsíci.
Můžete tak komunikovat i od poloviny do poloviny měsíce.