KONTAKT
MENU

Citylighty

KDE VŠUDE MŮŽETE VYUŽÍT CLV V METRU

NÁSTUPIŠTĚ

CLV přímo na nástupištích v těsné blízkosti cestujících čekajících na metro

VESTIBULY

CLV nad eskalátory v blízkosti bankomatů, trafik či vstupů do obchodních center

PŘESTUPY

CLV v koridorech nejvytíženějších přestupních stanic, kudy proudí denně tisíce cestujících

NA POVRCHU

CLV u vstupů do metra, často u autobusových zastávek, viditelné i pro pěší a kolem projíždějící auta

Jednotlivá CLV jsou rozdělena do kategorií A, B, C, D podle jejich bonity
(frekvence cestujících, toku cestujících, umístění).

TERMÍN KAMPANÍ 14 DNÍ

Termíny kampaní jsou nastaveny tak, jak je u tohoto formátu standardem,
tj. 14denní perioda.
Termíny kampaní jsou vždy 1.–15. a 16.–30. dne v měsíci.
Můžete tak komunikovat i od poloviny do poloviny měsíce.

Nově vám přinášíme nejen kusový prodej ploch,
ale také přesně zacílené sítě.

CENTRUM

síť 15 citylightů

cílí na centrum Prahy, nejfrekventovanější stanice, mladou populaci a turisty

SHOPPING

síť 20 citylightů

cílí na největší obchodní centra v Praze, na síti shopping můžete ovlivnit nákupní chování zákazníků, komunikovat např. prodejní akce, nové kolekce apod.

BUSINESS

síť 20 citylightů

cílí na největší business centra v Praze, na střední a vyšší vzdělanostní skupinu, lidi zajímající se o moderní techniku a služby, kteří využívají internet k nákupům či správě financí, jsou 100% vlastníky chytrých telefonů a laptopů, mají rádi kvalitní věci apod.

REZIDENT

síť 30 citylightů

cílí na běžnou populaci, všechny věkové a zájmové skupiny, na osoby všech vzdělanostních a příjmových skupin, na pravidelné cestující do zaměstnání a škol nebo za zábavou

STREET

síť 20 citylightů

cílí i na pěší a kolem projíždějící auta. Tato síť využívá nejlepších CLV umístěných u vstupu do metra a může tak ideálně suplovat jiná CLV v ulicích

JOURNAL

větší síť 20 citylightů
menší síť 15 citylightů

cílí na zákazníky trafik a nabízí tak unikátní možnost podpory prodeje tiskovin, nealko nápojů, snacků apod. Síť je sestavena z CLV hned u vstupů do těchto trafik, které nabízejí možnost komunikace téměř v místě prodeje

Jak bude vypadat vaše CLV v metru?

Jednoduše si to vyzkoušejte.

Budoucnost OOH patří technologiím.

 
PŘIPRAVUJEME PRO VÁS:
BIG DATA
ve vašich službách
1
S využitím big dat mobilního operátora budeme schopni sestavovat nejefektivnější kampaně přesně pro vaši cílovou skupinu.
 

ZMAPOVANÉ TOKY
CESTUJÍCÍCH
2
Víme, kdo a kdy se pohybuje kolem každého z našich 1196 reklamních zařízení ve vestibulech i na nástupištích pražského metra. Známe toky všech typů cestujících v každé stanici v každou denní dobu, každý den v týdnu.
 

VÝKONNOSTNÍ
MODEL KAMPANÍ
3
Budeme nabízet možnost výkonnostního modelu kampaní, kdy platíte pouze za skutečné imprese ve vaší cílové skupině.
 

BLUETOOTH
BEACONY
4
Reklamní zařízení v metru mají možnost využití bluetooth beaconů pro přímou konektivitu s mobilním telefonem vaší cílové skupiny.